martinagillberg.blogg.se

I den här bloggen kommer jag att beskriva mitt Examensarbete under min sista termin på förskollärarprogrammet vid Södertörns Högskola. Examensarbetet behandlar montessoripedagogik, värdegrundsarbete och interkulturalitet

Kontakt med förskola!

Publicerad 2018-08-19 19:16:56 i Allmänt,

JA!
 
Efter tio förfrågningar till olika montessoriförskolor i Rom och Milano, har jag nu fått kontakt. Tydligen har de semesterperiod i Italien i augusti, så jag var inställd på att vänta lite längre men från den här förskolan fick jag svar redan samma dag. 
 
Jag är välkommen till Asido Lido  i Rom, fler dagar än vad jag hade frågat om, om jag vill. Det känns jättebra, nu är jag igång! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela