martinagillberg.blogg.se

I den här bloggen kommer jag att beskriva mitt Examensarbete under min sista termin på förskollärarprogrammet vid Södertörns Högskola. Examensarbetet behandlar montessoripedagogik, värdegrundsarbete och interkulturalitet

Lärarförbundets stipendie

Publicerad 2018-06-18 21:59:00 i Allmänt,

 
För att i mitt examensarbete komma ännu närmare ett annat kulturellt perspektiv på montessoripedagogik och värdegrundsarbete ville jag resa iväg och göra min undersökning. På Lärarförbundet hittade jag möjligheten att söka stipendie för en "spännande fältstudie utomlands" vilket passade mig bra. Jag sökte. 
 
https://www.lararforbundet.se/artiklar/stipendium-for-lararstudenter
 
Efter 5-6 veckor fick jag svar. Jag hade blivit tilldelad 5000kr för resa och boende i Italien!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela