martinagillberg.blogg.se

I den här bloggen kommer jag att beskriva mitt Examensarbete under min sista termin på förskollärarprogrammet vid Södertörns Högskola. Examensarbetet behandlar montessoripedagogik, värdegrundsarbete och interkulturalitet

Quarfood - Positivism med mänskligt ansikte

Publicerad 2018-09-02 17:32:00 i Allmänt, Litteratur,

(null)
 
Nu har jag börjat läsa den här.
20 september har jag uppstart på skolan med föreläsning kring Examensarbetet och förhoppningsvis får jag då också en handledare. Planen är att börja ringa in några kärnpunkter i teoriavsnittet före det så att jag kan spika intervjufrågorna. Jag ska skicka intervjufrågorna till förskolan som jag har fått kontakt med. Men jag vill vara helt säker på att de är relevanta och välgrundade. Jag har reserverat en bok som handlar om kunskapsfilosofi och tänkte även delta i en av metodkursens föreläsningar om intervjuteknik den 20e. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela